مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 21:572022-02-28ورزشي

ویژه برنامه «به عشق محمد» امشب از شبکه افق پخش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه به عشق محمد با اجرای مصطفی صابر خراسانی و حسین رفیعی، امشب (دوشنبه 9 اسفندماه) در شب مبعث پیامبر اسلام (ص) ساعت 20: - عیدانه به عشق محمد امشب با حضور چهره های هنری و ورزشی ساعت 20:30 روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه به عشق محمد با اجرای مصطفی صابر خراسانی و حسین رفیعی، امشب (دوشنبه 9 اسفندماه) در شب مبعث پیامبر اسلام (ص) ساعت 20:30 از شبکه افق پخش می شود.

این عیدانه با حضور چهره هایی همچون حجت الاسلام والمسلمین سرلک، جعفر فردی قاری بین المللی، مهدی فقیه، اصغر نقی زاده، گلعلی بابایی، پویا بیاتی خواننده، مبین درپور خواننده نوجوان و یسری سلیمانی دختر نابغه سیستانی همراه است.

پخش گفت وگوی نادر طالب زاده و بهروز افخمی درباره مصطفی عقاد کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) ازجمله بخش های ویژه این برنامه است.

به عشق محمد کاری از شبکه افق و مرکز رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی است که امشب ساعت 20:30 از شبکه افق پخش می شود و علاقه مندان می توانند تکرار آن را نیز روز بعد ساعت 14:30 تماشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «به عشق محمد» امشب از شبکه افق پخش می شود

ویژه برنامه «به عشق محمد» امشب از شبکه افق پخش می شود