مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-28سياسي

تغییر نام کوچه بیمه به نام مرحوم رضا مقدسی/رویکرد جدید کمیسیون نام گذاری شورا


سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نامگذاری معابر به نام مفاخر فرهنگی، چهره های ملی و مذهبی سبب تولید سرمایه اجتماعی می شود، گفت: در کمیسیون نام گذاری تلاش شده تا رویکرد را تغییر دهیم.

- و سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه رسانه یاد کرد و گفت: امروز توانستیم قدم کوچکی فارغ از ماندگاری نام ایشان در دل های همکاران خبرگزاری مهر و همکاران رسانه ای، در شهر تهران انجام دهیم.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به رفتار حرفه ای، شخصیت والا، اخلاق خوش و وجوه انقلابی مرحوم رضا مقدسی بیان کرد: امروز با زحماتی که دوستان در داخل مجموعه خبرگزاری مهر، شورای شهر و شهردار منطقه 6 متحمل شدند، این اقدام در جهت ماندگاری نام مرحوم رضا مقدسی در شهر تهران محقق شد.

وی بر لزوم انجام اقدامات شایسته در جهت ماندگاری اندیشه مرحوم رضا مقدسی تاکید کرد و در عین حال ابراز امیدواری کرد تا مسیر ثبت و الگوسازی از مرحوم رضا مقدسی به عنوان فرد ترازی در عرصه رسانه که خوش درخشیده، ادامه پیدا کند.

مرحوم رضا مقدسی از جمله نمونه های خوب روزنامه نگاری تراز انقلاب اسلامی است حسین انتظامی نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری های خبرگزاری مهر و شهرداری منطقه 6 در جهت تغییر نامه کوچه بیمه به نامه مرحوم رضا مقدسی گفت: این نام گذاری ها و نگهداشت یادها، بیش از اینکه برای رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام کوچه بیمه به نام مرحوم رضا مقدسی/رویکرد جدید کمیسیون نام گذاری شورا

تغییر نام کوچه بیمه به نام مرحوم رضا مقدسی/رویکرد جدید کمیسیون نام گذاری شورا