مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-28حوادث

آزادی برادران قاتل پس از 16 سال حبس/ 340 زندانی جرایم مالی هستند


مدیرکل زندان های مازندران ازفراهم شدن آزادی دو برادر قائل پس از تحمل بیش از 16 سال حبس با رضایت خانواده مقتول از زندان آمل درآستانه عیدمبعث خبر داد.

- علی استادی در حاشیه آزادی دو برادر زندانی درزندان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این دو برادر در سال 1384 در یک نزاع خانوادگی مرتکب قتل عمد شده بودند و طی 16 سال گذشته دوران محکومیت کیفری خود را در زندان آمل سپری می کردند.

وی افزود: با پیگیری هایی که انجمن حمایت از زندانیان و اداره زندان شهرستان آمل با خانواده مقتول داشته، در نهایت زمینه آزادی این دو برادر 55 و46 ساله روز دوشنبه فراهم و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این دو برادر 10 زندانی محکوم به جرایم مالی نیز در آستانه مبعث پیامبر اکرم (ص) از زندان بابل آزاد شدند.

آزادی هزار و324 زندانی امسال در مازندران مدیرکل زندان های مازندران همچنین از آزادی هزار و324 زندانی جرایم غیرعمد و عمد از ابتدای امسال تاکنون دراستان خبر داد و تصریح کرد: از این شمار حدود 700 زندانی جرایم مالی با اخذ رضایت از شاکیان و 560 نفر دیگر نیز با پرداخت حدود 21 میلیارد تومان اعتبار از ستاد دیه و کمک خیران استان از زندان آزاد شدند.

استادی ادامه داد: 64 زندانی مرتکب به قتل های عمد نیز امسال با رضایت خانواده های مقتول از پای چوبه دار رهایی و به کانون خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی برادران قاتل پس از 16 سال حبس/ 340 زندانی جرایم مالی هستند

آزادی برادران قاتل پس از 16 سال حبس/ 340 زندانی جرایم مالی هستند