مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-28سياسي

ختم 70 پرونده قصاص در فارس به مصالحه


رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اخذ رضایت شاکی در 5 پرونده قصاص در آستانه عید مبعث، گفت: با احتساب این پرونده های جدید، آمار پرونده های قصاص ختم شده به مصالحه در فارس به 70 فقره رسیده است.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی دوشنبه نهم اسفند با اشاره به توجه ویژه استان فارس به امر صلح و سازش و اصلاح ذات البین، به خبرنگاران گفت: از کل 5 فقره پرونده منجر به صلح و سازش اخیر، دو فقره مربوط به شعب 72 و 76 ویژه استان فارس و 3 فقره مربوط به حوزه های قضایی مرودشت، داراب و استهبان بوده است.

موسوی ادامه داد: تلاش های مسئولان حوزه های قضایی، اعضا و کارکنان توسعه حل اختلاف و داوری استان و کمک های معتمدین و ائمه جماعات در شهرستان ها در راستای توسعه فرهنگ اصلاح ذات البین و رفع اختلافات ستودنی است.

او با اشاره به اینکه روند مذاکره برای صلح و سازش در 10 فقره پرونده قصاص دیگر، در جریان است، گفت: جهش استان فارس در راستای به صلح و سازش رساندن پرونده ها نشان از تلاش شبانه روزی اعضاء و روحیه رأفت، عطوفت و بخشش مردم این دیار دارد.

موسوی وجود اقوام، طوایف، عشایر و اقشار گوناگون جمعیتی استان با روحیه سنتی گذشت و تأثیر نفوذ کلام ریش سفیدان بین آنان را از عوامل موفقیت توسعه فعالیت ها در امر صلح و سازش دانست و گفت: مرکز توسعه حل اختلاف استان فارس برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ختم 70 پرونده قصاص در فارس به مصالحه

ختم 70 پرونده قصاص در فارس به مصالحه