مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-28فرهنگي

آغاز به کار انجمن استانی فیلم ققنوس/ برای همکاری با دانشجویان مرزبندی نداریم


معاون فرهنگی هنری بسیج دانشجویی استان اصفهان از آغاز به کار انجمن استانی فیلم ققنوس در اصفهان خبر داد و گفت:تمام دانشجویان می توانند به این انجمن بپیوندند و همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مرادی معاون فرهنگی هنری بسیج دانشجویی استان اصفهان صبح امروز در نشست خبری افتتاحیه انجمن فیلم ققنوس اصفهان اظهار داشت: افتتاحیه انجمن فیلم ققنوس بسیج دانشجویی استان اصفهان فردا و پس فردا برگزار خواهد شد، صبح فردا در کنار مزار شهید زرین کار را شروع خواهیم کرد و کارگران فیلم تک تیرانداز هم در کارگاه های آموزشی ما تدریس خواهند داشت.

وی ادامه داد: در سالن شماره 6 مجموعه سینمایی سیتی سنتر کارگاه ها آغاز خواهد شد و در بخش های کارگردانی، فیلمنامه نویسی و بازیگری را خواهیم داشت.

مرادی افزود: اکران دو فیلم کوتاه که کار خود استان اصفهان است را خواهیم داشت و رسماً این انجمن آغاز به کار خواهد کرد، در همین افتتاحیه فراخوان خواهیم زد که همه دانشجویان علاقمند به کار فیلم به ما بپیوندند.

دعوت از دانشجویان علاقمند به هنر هفتم معاون فرهنگی هنری بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان کرد: در آینده هم جلسات هم اندیشی را به صورت وبیناری خواهیم داشت، در گام اول از همه دانشجویان استان اصفهان که علاقمند به هنر هفتم هستند یا در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار انجمن استانی فیلم ققنوس/ برای همکاری با دانشجویان مرزبندی نداریم

آغاز به کار انجمن استانی فیلم ققنوس/ برای همکاری با دانشجویان مرزبندی نداریم