مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-28اجتماعي

31 کودک بی سرپرست به خانواده های متقاضی در خراسان جنوبی واگذار شد


سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 31 کودک بی سرپرست به خانواده های متقاضی واجد شرایط از سوی بهزیستی واگذار شده است.

- حسن شرفی در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 31 کودک به خانواده های متقاضی توسط بهزیستی واگذار شده که از این تعداد 13 کودک پسر و 18 کودک دختر بوده اند.

وی بیان کرد: سال 99 هم تعداد 49 کودک به خانواده های متقاضی واگذار شد که 25 کودک فرزند خوانده و 24 کودک به صورت امین موقت واگذار شدند.

ثبت نام 566 خانواده به گفته وی در مدت مشابه با سال قبل تعداد کودکان واگذار شده در سال جاری کاهش داشته است و تعداد 566 خانواده در سامانه فرزند خواندگی ثبت نام کرده اند و پشت نوبت تحویل فرزند هستند.

وی اضافه کرد: 561 کودک تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند و در حال حاضر 6 کودک قابل واگذاری می باشند که مراحل تحویل به خانواده های پشت نوبت در حال انجام است.

شرفی با بیان این که متقاضیان فرزند خواندگی سه گروه هستند زوجین فاقد فرزند، زنان یا دختران فاقد همسر، زوجین دارای فرزند که دارای شرایط فرزند خواندگی باشند، گفت: تابعیت ایرانی، زوجین فاقد فرزند که 5 سال از ازدواج آنان گذشته باشد و این که سن متقاضیان یکی از زوجین بیش از 30 سال باشد از شرایطی است که متقاضیان کودک باید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 کودک بی سرپرست به خانواده های متقاضی در خراسان جنوبی واگذار شد

31 کودک بی سرپرست به خانواده های متقاضی در خراسان جنوبی واگذار شد