مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-28فرهنگي

برگزیدگان جایزه غنی پور معرفی شدند/«آتیش پاره» شایسته تقدیر شد


برگزیدگان بیست و یکمین دوره جایزه شهید غنی پور با انتشار یک بیانیه پایانی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه السلام، با انتشار بیانیه پایانی بیست ویکمین دوره جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی پور، برگزیدگان دو بخش رمان نوجوان و رمان بزرگسال در سال 1399 را معرفی کرد.

هیئت داوران این دوره در هیچ یک از بخش ها، هیچ کتابی را شایسته عنوان کتاب سال ندانست اما در بخش کودک، از کتاب نامه های موش بی سواد نوشته سپیده خلیلی توسط انتشارات مدرسه، در بخش رمان نوجوان، از کتاب صنم نوشته ملیحه ذوالفقاریان از انتشارات سروش و در بخش رمان بزرگ سال، از رمان آتیش پاره نوشته فاطمه بختیاری از انتشارات کتاب جمکران تقدیر کرد.

مشروح بیانیه پایانی این دوره از جایزه شهید غنی پور به این ترتیب است: ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ (سوره القلم، آیه یکم) خداوند زیبا و زیبایی آفرین را از عمق جان سپاسگزاریم که توفیق برگزاری بیست ویکمین دوره جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی پور را به اعضای شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) ارزانی داشت.

مراسم پایانی این دوره نیز به دلیل شرایط ویژه کرونایی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شکل غیرحضوری و هم زمان با شب عید بزرگ مبعث و سالروز شهادت حبیب عزیز در عملیات کربلای 5 برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه غنی پور معرفی شدند/«آتیش پاره» شایسته تقدیر شد

برگزیدگان جایزه غنی پور معرفی شدند/«آتیش پاره» شایسته تقدیر شد