مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-28سياسي

پایگاه اطفای حریق جنگل ها در استان سمنان افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان درباره آخرین اقدامات مراقبتی از عرصه های ملی استان، گفت: در هفته آتی پایگاه اطفای حریق جنگل های استان افتتاح می شود.

- ، با اشاره به برنامه های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بیان کرد: بیش از 140 برنامه در سراسر استان توسط کمیته برنامه ریزی ستاد هفته منابع طبیعی تدارک دیده شده که از جمله آنها می توان به درخت کاری و ارتقای پوشش گیاهی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی خواهد بود، ابراز کرد: در هفته آتی پایگاه اطفای حریق جنگل ها در استان سمنان افتتاح می شود تا توان منابع طبیعی برای مقابله با مخاطرات در عرصه های طبیعی افزایش پیدا کند.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان و همچنین کاشت درخت از برنامه های هفته منابع طبیعی در استان سمنان است، گفت: یک نشست تخصصی با حضور دانشگاه ها، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی از جمله دیگر برنامه های مهم این هفته است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه گسترش فرهنگ حفظ و احیا منابع طبیعی محور اصلی برنامه های هفته منابع طبیعی در استان سمنان است، گفت: در هفته منابع طبیعی و طی یک اقدام فرهنگی گلزار شهدای استان سمنان گلباران و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اطفای حریق جنگل ها در استان سمنان افتتاح می شود

پایگاه اطفای حریق جنگل ها در استان سمنان افتتاح می شود