مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-28اجتماعي

برخورداری شهرداری قیدار از ظرفیت های قانونی برای جمع آوری مزاحمت های شهری


ظرفیت های قانونی برای اقدام شهرداری در جمع آوری عوامل مزاحم شهری که باعث ایجاد آلودگی های بصری شده است، وجود دارد.

- ایسنا/زنجان شهردار قیدار گفت: ظرفیت های قانونی برای اقدام شهرداری در جمع آوری عوامل مزاحم شهری که باعث ایجاد آلودگی های بصری شده است، وجود دارد.

سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا از اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با بی نظمی، عوامل سد معبر و هرگونه ایجاد مزاحمت برای شهروندان خبر داد و اظهار کرد: شهرداری قیدار پس از طی مراحل قانونی و پیش بینی محل های مناسب برای ساماندهی وانت بارها و بساط گستران نسبت به جمع آوری عوامل مزاحم شهری اقدام می کند.

وی تصریح کرد: در جلسه ستاد انضباط شهری ضمن ابلاغ وظایف هریک از اعضا و اعلام برنامه های ستاد در راستای ایجاد انضباط در شهر، اولویت اصلی شهر ساماندهی دست فروشان، بساط گستران و وانت بارهای فروش میوه و سپس جمع آوری تابلوها، شیروانی ها و سازه های غیرمجاز و نامتعارف عنوان شد.

موسوی با اشاره به ظرفیت های قانونی برای اقدام شهرداری در جمع آوری عوامل مزاحم شهری که باعث ایجاد آلودگی های بصری شده است، اضافه کرد: متاسفانه برخی از کسبه، علی رغم آگاهی از قوانین و اخطارهای صادره، اقدام به ایجاد سد معبر در قالب چینش اجناس خود در پیاده روها می کنند که این امر، علاوه بر ایجاد مشکل در ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری شهرداری قیدار از ظرفیت های قانونی برای جمع آوری مزاحمت های شهری

برخورداری شهرداری قیدار از ظرفیت های قانونی برای جمع آوری مزاحمت های شهری