مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-28فرهنگي

ایمانی پور و اسماعیلی به اوگاندا دعوت شدند


وزیر فرهنگ اوگاندا در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای سفر به این کشور به صورت رسمی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیش از پیش گسترده شده است.

خانم پیس موتوزو از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای سفر به کامپالا برای سفر به اوگاندا دعوت به عمل آورد و گفت: در جریان این سفر، برنامه مبادلات علمی، فرهنگی، هنری و آموزشی بین دو کشور امضا خواهد شد.

وزیر فرهنگ اوگاندا از مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و اقلام هنری، کارگاه های آموزشی برای هنرمندان و گروه های فرهنگی مختلف اوگاندا تقدیر کرد.

وی در ادامه سخنان خود، حضور گسترده رایزنی فرهنگی ایران در مناسبت های مختلف در سطح کشور برای تحکیم روابط دو کشور را سازنده و مفید توصیف کرد.

خانم پیس موتوزو آمادگی وزارت فرهنگ و جنسیت اوگاندا برای برگزاری جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی مشترک از جمله برگزاری هفته های فرهنگی و نمایش فیلم، کارگاه های فرهنگی و هنری را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را وطن دوم خود می داند، گفت: به خاطر وجود مشترکات فرهنگی و هنری فراوان بین دو کشور و حضور فعال رایزنی فرهنگی در اوگاندا، همواره همکاری با جمهوری اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی پور و اسماعیلی به اوگاندا دعوت شدند

ایمانی پور و اسماعیلی به اوگاندا دعوت شدند