مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-28سياسي

شفافیت عملکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس مطالبه مردم است


نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اصلاح قانون نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس گفت: مطالبه مردم شفافیت در عملکرد این هیات و قاطعیت در مصوبات و نظارت ها است.

- حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، اظهار داشت: یکی از معانی شفافیت که مردم هم شدیدا دنبال آن هستند نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس است.

وی افزود: با آن که طبق قانون اساسی نماینده حق اظهار نظر در همه امور را دارد اما قاعده بر آن است که نه نماینده و نه هیچ مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مصونیت ندارد و هر فرد متخلف در هر رتبه و مقامی باید سزای تخلف خود را ببیند.

نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: برابر با قانون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اگر نماینده ای حین نمایندگی مرتکب خلافی شده باشد باید این هیات بتواند بر عملکرد او نظارت کرده و بازدارندگی ایجاد کند اما خیلی در این زمینه موفق نبوده و باید قانون را اصلاح کنیم.

  آزادی خواه گفت: باید در قالب معنابخشی به شفافیت اختیارات مضاعفی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس داده شده و دست این هیات برای برخورد با متخلفین باز شود و تعریف مشخص و معینی وجود داشته باشد که هیات نظارت بر رفتار نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت عملکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس مطالبه مردم است

شفافیت عملکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس مطالبه مردم است