مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-28فناوري

تعمیر و نگهداری کابل های دریایی فیبرنوری برای اولین بار با توان داخل انجام می شود


در شبکه زیرساخت کشور هر جا ممکن باشد از تولیدات داخلی استفاده می کنیم؛ همچنان که در پروژه هایی که قبلا از محصول خارجی به داخلی سوییچ کرده ایم دیگر به صورت دائمی محصول داخلی می خریم و بسیاری از تجهیزات شبکه هم داخلی شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، شرکت ارتباطات زیرساخت یکی از شرکت های مهم و اصلی در زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که علاوه بر اینکه در موضوع اینترنت کشور عهده دار اصلی مسئولیت است، در بخش های متعدد دیگری هم نقش های اساسی ایفا می کند.

برای مثال این شرکت تا چندی پیش در موضوع پیام رسان های بومی که در زمان خود به عنوان یک اولویت مهم کشور تعیین شده بود و مصوباتی جدی توسط شورای عالی فضای مجازی برای تحقق اهداف آن ابلاغ شده بود، اجراگر برنامه هایی دولت برای حمایت از پیام رسان های داخلی بود.

علاوه بر این در موضوعات دیگری از جمله استفاده از تجهیزات تولید داخل در صنعت مخابرات و ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه مادر مخابراتی و زیرساختی کشور، نقش اساسی در اجرایی شدن و تحقق برنامه های کشور در این زمینه دارد.

زیرا این شرکت، بازوی اصلی دولت و حاکمیت در خریدهای دولتی از بخش خصوصی تولیدکننده تجهیزات مخابراتی است و رویکرد و سیاست های آن می تواند جهت بازار تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و نگهداری کابل های دریایی فیبرنوری برای اولین بار با توان داخل انجام می شود

تعمیر و نگهداری کابل های دریایی فیبرنوری برای اولین بار با توان داخل انجام می شود