مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 00:122022-02-27اقتصادي

سال کرونا با چه کنسرت هایی تمام می شود؟


محدودیت های کرونایی در روزهایی که سویه های مختلف این ویروس بالغ بر 240 تن از هموطنانمان را در یک روز به کام مرگ می کشد، چالشی است که پس از تعطیلی های پی در پی فعالیت های موسیقایی، - حالا برگزاری کنسرت ها را با ضوابط متفاوت تری نسبت به چند سال قبل مواجه کرده است.

سالن ها ظرفیت هایشان را محدود کرده اند، بلیط ها به ناچار با قیمتی گزاف به فروش می رسند و در این بین برگزاری دو کنسرت از یک خواننده در یک روز هم راهکار دیگری است که برای عبور از این تنگنا به ذهن متولیان برگزاری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری کنسرت ها از دی ماه از سر گرفته شد ولی دیری نپایید که موج دیگری از ویروس کرونا در کشور اوج گرفت و اجراها را تحت شعاع قرار داد و حتی در مواردی مانع برگزاری آنها شد.

با آغاز موج امیکرون در کشور، اعلام شد که کنسرت ها تنها با ظرفیت 20 تا 30 درصد امکان برگزاری دارند که این دستورالعمل به معنای لغو کنسرت ها و یا افزایش قیمت بلیط ها بود که البته همین گونه هم شد و در حال حاضر سقف قیمت بلیط ها (در ژانر پاپ) تا 450 هزار تومان هم می رسد.

در کنار این وضعیت، در روزهای آینده شاهد اجراهایی هستیم که گروه ها در آن برای جبران هزینه ها اغلب طی یک روز در دو سانس به روی صحنه می روند؛ رویکردی که پیشتر فقط در جریان برگزاری جشنواره موسیقی فجر و در زمان فشرده اجراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال کرونا با چه کنسرت هایی تمام می شود؟

سال کرونا با چه کنسرت هایی تمام می شود؟