مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-27اقتصادي

آخرین اخبار انتصابات در استان سمنان


تاکنون 76 نفر از مدیران اجرایی، ستادی، فرماندار، بخشدار و سایر موارد در استان منتصب و برخی نیز در پست های مسؤولیتی خود ابقا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: به منظور تحقق رشد اقتصادی تعیین شده برای استان، با اقدامات مناسب و از طریق راهکار افزایش بهره وری اقدام می کنیم.

وی گفت: تولیدکنندگان استان سمنان نباید دغدغه ای در خصوص تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش در راستای تقویت تولید خود داشته باشند.

  استاندار سمنان با اشاره به چهار انتصاب جدید در سطح مدیران دستگاه های اجرایی این استان در روز گذشته، افزود: تاکنون 76 نفر از مدیران اجرایی، ستادی، فرماندار، بخشدار و سایر موارد در استان منتصب و برخی نیز در پست های مسؤولیتی خود ابقا شدند.

هاشمی ادامه داد: تا روز و ساعتی که در استان سمنان و در پست های مسؤولیتی قرار داریم، باید با روحیه جهادی و انقلابی نسبت به خدمتگزاری به مردم اهتمام داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا پایان سال تمام پرونده های موجود در بانک های عامل استان سمنان بررسی و برای پرداخت تسهیلات تعیین تکلیف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار انتصابات در استان سمنان

آخرین اخبار انتصابات در استان سمنان