مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:072022-02-27سياسي

حکم سرپرست علمی کاربردی سلفچگان تخلف از آیین نامه دانشگاه است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در نامه ای به مدیرعامل موسسه توسعه و تعاون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، صدور حکم سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی سلفچگان برای حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه آرمان را بدون مجوز و تخلف از آیین نامه دانشگاه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمهدی طباطبایی مدیرعامل موسسه توسعه و تعاون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان روز گذشته حکم سرپرستی دانشگاه علمی کاربردی سلفچگان را برای حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب آرمان صادر کرد.

این انتصاب در فضای مجازی خبرساز شد و علی فردوسی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم طی توییتی نوشت: با وجود اهتمام استاندار قم برای بازگرداندن حکمرانی به مردم، مقصران وضع موجود برای ادامه ارتزاق از بیت المال شبانه احکام غیرقانونی صادر می کنند.

تغییر به نفع مردم اتفاق خواهد افتاد.

حالا و پس از گذشت تنها یک روز از این انتصاب عجیب، محمدحسن نادری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در نامه ای خطاب به مدیرعامل موسسه توسعه و تعاون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، انتصاب عبداللهی را بدون مجوز و برخلاف آیین نامه دانشگاه اعلام نمود و تصریح کرد که این حکم هیچ ارزش قانونی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم سرپرست علمی کاربردی سلفچگان تخلف از آیین نامه دانشگاه است

حکم سرپرست علمی کاربردی سلفچگان تخلف از آیین نامه دانشگاه است