مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:122022-02-27بين الملل

توضیح انور قرقاش درباره موضع ابوظبی در قبال بحران اوکراین


مشاور امور دیپلماتیک رییس امارات در توضیح موضع کشورش در قبال بحران جاری در اوکراین تاکید کرد که حمایت از هر یکی از طرفین درگیری در این کشور به خشونت بیشتر منجر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رییس امارات در توضیح موضع کشورش در قبال بحران اوکراین و حمله روسیه به این کشور، تاکید کرد که  امارات معتقد است همسویی و قرار گرفتن در کنار یک طرف در بحران اوکراین ، به خشونت بیشتر منجر خواهد شد.

 این مقام اماراتی طی پستی در توییتر نوشت: جهان با آزمون دشوار و دو قطبی شدن شدید تحمیل شده به دلیل بحران اوکراین روبرو است که ارکان جامعه بین الملل را تهدید می کند و عوامل بی ثباتی را افزایش می دهد.

با توجه به تجربه خود در منطقه ای پر از بحران، ما معتقدیم که راهکارهای سیاسی و ایجاد تعادل، امنیت و ثبات را تقویت می کند و بهترین راه برای مقابله با بحران ها و محدود کردن اثرات آن است .

وی طی پستی دیگر افزود: موضع امارات در قبال اصول اساسی سازمان ملل، قانون بین الملل، حاکمیت کشورها و رد راه حل های نظامی استوار است.

ما معتقدیم که همسویی و موضع گیری تنها منجر به خشونت بیشتر خواهد شد و در بحران اوکراین اولویت های تشویق همه طرف ها به اتخاذ دیپلماسی و مذاکره برای یافتن یک راهکار سیاسی است که به این بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح انور قرقاش درباره موضع ابوظبی در قبال بحران اوکراین

توضیح انور قرقاش درباره موضع ابوظبی در قبال بحران اوکراین