مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:422022-02-27اقتصادي

جدید ترین تلویزیون شیائومی، معرفی دو مدل برای تصاحب بازار


شیائومی یکی از برندهایی چندملیتی چینی است که در سال 2010 فعالیت خودش را در زمینه تولید گجت و دستگاه هایی با جدیدترین تکنولوژی ها آغاز کرد و برخلاف بسیاری از تولید کننده ها در مدت زمان کمی محبوبیت بسیاری را از آن خودش کرد.

- شیائومی یکی از برندهایی چندملیتی چینی است که در سال 2010 فعالیت خودش را در زمینه تولید گجت و دستگاه هایی با جدیدترین تکنولوژی ها آغاز کرد و برخلاف بسیاری از تولید کننده ها در مدت زمان کمی محبوبیت بسیاری را از آن خودش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام برگ و باد، محبوبیت این شرکت زمانی به اوج رسید که در سال 2019 به تولید و ساخت جدیدترین تلویزیون های هوشمند پرداخت و یکی از عوامل پرطرفدار بودن تلویزیون هایش قیمت مناسب به نسبت رقبایش بوده است.

می توان گفت شیائومی بازار تلویزیون های میان رده را هدف قرار داده است و اکنون این برند سهم بسیار خوبی در بازار میان رده ها دارد که این با قیمت مناسب محصولاتش همخوانی دارد.

همانطور که همواره انتظار داریم شیائومی تعدادی فناوری نرم افزاری و سخت افزاری عالی را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار ما بگذارد، این بار نیز این شرکت از تعدادی تلویزیون پیشرفته رونمایی کرد که ویژگی های منحصر بفردی دارند، سال 2021 زمانی ایده آل شد برای معرفی چهار تلویزیون Mi QLED Q1 - Mi QLED Q1E – MI TV P1 – MI TVP1E که به غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدید ترین تلویزیون شیائومی، معرفی دو مدل برای تصاحب بازار

جدید ترین تلویزیون شیائومی، معرفی دو مدل برای تصاحب بازار