مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-27حوادث

انهدام باند دست فروشان اسکیمری درکرج


رییس پلیس فتای البرز از انهدام باند کلاهبردارانی که در پوشش دست فروشی اقدام به کپی کردن اطلاعات کارت بانکی شهروندان از طریق دستگاه اسکیمر می کردند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان روز یکشنبه هشتم اسفندماه درتشریح این خبرگفت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس و بیان این که مبالغ قابل توجهی از حسابشان برداشت شده در حالی که کارت بانکی آنها دردست خودشان بوده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب ها از طریق برداشت از خودپردازها و خرید از فروشگاه ها کرده اند، که شک ماموران برای کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که همه مالباختگان اقدام به خرید از دست فروشان شال و روسری در یک محل کرده اند و از آن طریق کارت بانکی شان کپی شده است که با بررسی تراکنش های انجام شده و اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی یکی از متهمان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند دست فروشان اسکیمری درکرج

انهدام باند دست فروشان اسکیمری درکرج