مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-27فرهنگي

کاریکاتوریست نهاوندی جایزه جشنواره بین المللی سوریه را به دست آورد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: احسان چراغی کاریکاتوریست نهاوندی در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور سوریه جایزه بین المللی را از آن خود کرد.

- امیر بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد:  احسان چراغی کاریکاتوریست نامی نهاوندی موفق شد در نمایشگاه کارتون و کاریکاتور سوریه جایزه بین المللی را کسب کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به منظور یادبود نیهات کالای هنرمند بزرگ سوری با حضور هنرمندانی از 73 کشور جهان در دمشق برگزار شد گفت: کارتونیست نهاوندی که صاحب مقام های کشوری و بین المللی است توانست در بخش موضوعی جشنواره که 600 کارتونیست در آن شرکت کرده بودند با ارائه اثری با موضوع  آلودگی زمین حائز جایزه بزرگ این جشنواره بین المللی شود.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: جشنواره سوریه یکی از معتبرترین جشنواره های بین المللی در زمینه کارتون و کاریکاتور است که در هر سال با عناوین مختلف برگزار می شود و هنرمندان صاحب نامی از سراسر جهان در آن حضور می یابند.

وی در پایان گفت: دبیر سایت این جشنواره سوریه کارتن که سایتی معروف است به مدیر مسئولی رائد خلیل همه ساله برگزارکننده جشنواره بین المللی در زمینه های هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریکاتوریست نهاوندی جایزه جشنواره بین المللی سوریه را به دست آورد

کاریکاتوریست نهاوندی جایزه جشنواره بین المللی سوریه را به دست آورد