مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-27پزشكي

از مشکلات تامین داروی بیماران خاص تا چالش های نسخه الکترونیک برای آنها


نشست بررسی وضعیت بیماران خاص سراسر کشور با حضور رییس امور بنیاد بیماران خاص و کارشناسان این حوزه از سراسر کشور برگزار و در خصوص مشکلات این بخش از جامعه و راهکارهای حل و فصل معضلات موجود، - بحث شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست بررسی وضعیت بیماران خاص سراسر کشور که با حضور فاطمه هاشمی_مدیرعامل بنیاد بیماری های خاص و کارشناسان این حوزه از سراسر کشور و به صورت وبینار برگزار شد، وضعیت استان های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و در خصوص مشکلات بیماران خاص در اقصی نقاط کشورمان نیز بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، همچنین در این نشست مباحث مختلفی از جمله بحث مشکلات تهیه دارو و منابع مالی مورد نیاز، موضوع کمک هزینه درمان، مسایل معیشتی و شغلی بیماران خاص، مشکلات صدور حواله و عدم تهیه دارو، فرسودگی تجهیزات و دستگاه های دیالیز، مشکلات نسخه های الکترونیکی، تاخیر در پرداخت مطالبات تامین اجتماعی، عوارض برخی از داروهای ایرانی بر روی بیماران و کمبود خون در برخی از مناطق، کاهش سن بیماران فوت شده و افزایش چشمگیر سرطان در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کارشناسان و دست اندرکاران حوزه درمان بیماران خاص که از بخش های مختلف و از سراسر کشور در این نشست حضور داشتند همچنین به مواردی از جمله کمبود پرستاران و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات تامین داروی بیماران خاص تا چالش های نسخه الکترونیک برای آنها

از مشکلات تامین داروی بیماران خاص تا چالش های نسخه الکترونیک برای آنها