مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-27پزشكي

مبتلایان به کرونا حتما باید اصول مربوط به قرنطینه را رعایت کنند


رییس شبکه بهداشت و درمان خرم دره گفت: کسی که بیمار است باید حتما اصول مربوط به قرنطینه را رعایت کند تا از انتشار ویروس در خانواده خود و جامعه جلوگیری شود.

- ایسنا/زنجان رییس شبکه بهداشت و درمان خرم دره گفت: کسی که بیمار است باید حتما اصول مربوط به قرنطینه را رعایت کند تا از انتشار ویروس در خانواده خود و جامعه جلوگیری شود.

جلیل کریم خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تزریق واکسن در خرم دره، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تزریق دز اول به 91 درصد و دز دوم نیز به 82 درصد رسیده است.

وی با یادآوری اینکه تزریق واکسن به ویژه دز سوم در همه مراکزی که برای این امر مهم در نظر گرفته شده در حال حاضر در جریان است، اضافه کرد: در سایه استقبال مردم از واکسیناسیون، خوشبختانه طی 10 روز اخیر فوتی کرونایی در شهرستان ثبت نشده است.

کریم خانی با تاکید بر اینکه افزایش آمار واکسینه شده ها در شهرستان در گرو استقبال مردم است، ادامه داد: اگر مردم اهتمام جدی در این حوزه داشته باشند می توانیم آمار واکسیناسیون در هر سه دز به بالای 90 درصد برسانیم که در این صورت می توانیم اطمینان داشته باشیم که ایمنی گروهی در شهرستان حاصل شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه یکی از سفارش هایی که در حال حاضر تاکید داریم که مردم حتما به آن توجه کنند پرهیز از تردد افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا حتما باید اصول مربوط به قرنطینه را رعایت کنند

مبتلایان به کرونا حتما باید اصول مربوط به قرنطینه را رعایت کنند