مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-27اقتصادي

کمبودی در کالاهای اساسی نداریم


کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی استان همدان در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار همدان ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه ها و اصناف و بازاریان، در راستای همراهی و همسویی با ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تامین میوه شب عید، نظارت و کنترل بر عرضه میوه با قیمت عادلانه به مردم، از برنامه های این روزهای مسئولان مربوطه است که به طور دقیق و شبانه روز پیگیری می شود.

  وی با بیان اینکه با مراکز میوه و تره بار، تا پیش از شروع سال جدید، در تمام نقاط مختلف شهرهای استان احداث خواهند شد گفت: با همکاری شهرداری، ایجاد مراکز بازارچه های میوه و تره بار در شهر همدان و سایر شهرستان ها رشد و پیشرفت قابل قبولی پیدا کرده است.

استاندار همدان گفت: مراکز میوه و تره بار، تا پیش از شروع سال جدید، در تمام نقاط مختلف شهرهای استان احداث خواهند شد و تولیدکننده ها می توانند به صورت مستقیم در ارتباط با مردم، محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

  وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال، تیم بازرسی ستاد اقدام مشترک تنظیم بازار، نظارت های خود را تشدید خواهند کرد افزود: هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی استان در روزهای پایانی سال وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در کالاهای اساسی نداریم

کمبودی در کالاهای اساسی نداریم