مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-27ورزشي

اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد


سومین جشنواره نهال فین تک روز چهارشنبه، چهارم اسفند ماه، برگزار شد که طی آن بلوبانک، استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران، رتبه نخست اپلیکیشن، - محصول یا راهکار منتخب سال 1400 را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بلوبانک، در این دوره از جشنواره نگار تیمورزاده، مدیر بلوبانک به عنوان بانوی تاثیرگذار سال 1400 حوزه فین تک انتخاب شد.

مدیر بلوبانک در سخنان خود، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد گفت: این جایزه حاصل تلاش های شبانه روزی تیم بلوبانک است که در یک سال اخیر با خلاقیت و نوآوری توانستند زمین بازی را عوض کنند و راهکارهای جذاب و دوست داشتنی را در حوزه خدمات بانکی خلق کنند .

نگار تیمورزاده در ادامه اظهار امیدواری کرد که تا سال آینده تعداد بانوان در کسب و کارها به ویژه در رده های مدیریتی افزایش یابد و فهرست بانوان تاثیرگذار بسیار بلندتر از امسال شود.

جشنواره نهال فین تک از سال 1398 با تلاش تیم فیناپ و با هدف تقدیر و معرفی کسب وکارها، راهکارها و فعالان تاثیرگذار صنعت فین تک برگزار می شود.

براساس اعلام تیم فیناپ، سومین دوره جشنواره نهال فین تک نسبت به دوره های گذشته با تغییراتی همچون برخی رویکردها و همچنین تعداد داوران همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد

اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد