مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-27اقتصادي

بازار بی رمق قالیشویی ها در ماه پایانی سال


اسفندماه برای بسیاری از مشاغل ماه سرنوشت سازی است، مشاغلی که چندین ماه سال بازارشان کساد بوده و چشم امیدشان به رونق در ماه های پایانی سال است، - یکی از این مشاغل قالیشویی هاست، که رفت و آمد وانت های آن ها با فرش های لوله شده در سطح شهر بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به خانه تکانی های عید که نزدیک می شوی یکی از کارهای مهم پیدا کردن یک قالیشویی خوب است که کار باکیفیتی داشته باشد.

در این میان قالیشویی هایی هستند که با وجود افزایش قیمت، کیفیت آنچنانی ندارند و به جای فرش تمیز و شسته شده به مشتری، فرشی آسیب دیده به آن ها تحویل می دهند.

نجف کریمی- رییس اتحادیه قالیشویی های شهرستان شهرکرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت شستشوی هر متر مربع انواع فرش، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت شستشوی فرش، به صورت کاملا کارشناسی انجام شده تا خودسرانه این مبالغ از مشتری دریافت نشود و براساس نرخ اعلامی و مصوب صورت گیرد، البته افزایش قیمت ها نسبت به دیگر استان ها و کاملا منصفانه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شستشوی انواع فرش ماشینی به ازای هر مترمربع 16000 تومان، فرش دستباف 35000 تومان و موکت معمولی 10000 تومان بوده که این مبالغ نسبت به سال گذشته در فرش ماشینی 6000 تومان، فرش دستباف 15000 تومان و موکت 5000 تومان افزایش قیمت داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بی رمق قالیشویی ها در ماه پایانی سال

بازار بی رمق قالیشویی ها در ماه پایانی سال