مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-27اقتصادي

بازبینی 2600 مجوز کسب و کار دستگاه ها


رییس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد از بازبینی 2600 مجوز دستگاه ها خبر داد که برای اصلاح به آنها ارسال شده است.

- امیر سیاح در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت درگاه ملی مجوزها و حضور دستگاه های صادر کننده مجوز، اظهار داشت: دستگاه ها از آبان امسال حدود 2600 مجوز کسب و کار در سامانه بارگذاری کردند و در وزارت اقتصاد شروع به بازبینی این مجوزها کردیم.

وی گفت: برخی مجوزها شرایط مبهم و غیرشفاف داشتند که باعث سردرگمی مردم می شود و شروط قابل تفسیر است که موجب می شود مامور دستگاه به صورت سلیقه ای عمل کند به همین دلایل تا اوایل آذرماه اشکالات را به دستگاه ها فرستادیم.

رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود فضای کسب وکار وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه کار بازبینی و تایید مجوزهای کسب وکار 5 دستگاه در هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار به پایان رسیده است، تصریح کرد: فرایند رسیدگی به مجوزهای 20 دستگاه بزرگ باقی مانده است، تا جایی که می دانم این دستگاه ها نیز حرکت جهادی را شروع کردند و شبانه روزی با همکاران ما در حال همکاری هستند.

* جزییات تکمیل اطلاعات از سوی دستگاه های دولتی وی در مورد اینکه کدام دستگاه ها اطلاعات را کامل کردند؟ عنوان کرد: وضعیت دستگاه ها در بخش های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی 2600 مجوز کسب و کار دستگاه ها

بازبینی 2600 مجوز کسب و کار دستگاه ها