مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-27ورزشي

4 راهبرد اصلی برای توسعه گردشگری اردبیل ترسیم شده است


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل به جهاد دانشگاهی محول شده بود که با بررسی های صورت گرفته، برنامه راهبردی در 4 بخش تدوین شد.

- مهران اوچی، رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به ماموریت جهاد دانشگاهی نسبت به بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: این طرح در سال 79 تدوین شده و بازنگری در آن بر عهده جهاد دانشگاهی قرار گرفته است و در این طرح سعی کرده ایم تا نگاه ویژه ای به بخش های نوین گردشگری هم چون گردشگری ورزشی و سلامتی و .

داشته باشیم.

وی افزود: طبق آسیب شناسی های انجام یافته در خصوص این طرح، برنامه راهبردی در 4 بخش اتخاذ شده است؛ هدایت شیوه های بهره برداری از منابع آب های معدنی به سمت آب های درمانی کلینیکی، توسعه گردشگری زمستانی و تلفیق قابلیت های گردشگری زمستانی با آب های گرم معدنی جهت کاهش وابستگی گردشگری به ماه های گرم استان و ترغیب سرمایه گذران 2 راهبرد اول بوده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تشریح کرد: تنوع بخشی به فعالیت های گردشگری از طریق تقویت جاذبه های یادمانی، فرهنگی و تاریخی برای افزایش مدت اقامت گردشگران و در نهایت تعریف ساز و کارهای لازم برای باز توزیع مسافران از مرکز سرعین و ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهبرد اصلی برای توسعه گردشگری اردبیل ترسیم شده است

4 راهبرد اصلی برای توسعه گردشگری اردبیل ترسیم شده است