مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:322022-02-27سياسي

3 شب بی خوابی شهید خرازی در عملیات بستان / حاج حسین در همه عملیات ها خط شکن بود


عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: سردار شهید خرازی در عملیات بستان سه شب خواب نداشت تا در نهایت به پیروزی رسید.

- با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین خرازی اظهار داشت: یادم می آید که در عملیات بستان حاج حسین سه شب خواب نداشت و با غذای مختصری تلاش کرد تا بستان را از دست صدام نجات بدهد و کاری کرد که نیروهایش تا 500 متری دپوی دشمن پیش رفت و عملیات بستان را انجام داد.

او ادامه داد: البته شهید خرازی در عملیات بستان نیروهای خوبی را از دست داد و خودش را به چذابه رساند که کار بزرگی بود.

پایه گذار سپاه در استان اصفهان با بیان اینکه پس از عملیات بستان شهید خرازی فرمانده قرارگاه فتح شد و تحت امر سپاه صاحب الزمان (عج) فعالیت داشت، افزود: در آن زمان ذیل سپاه صاحب الزمان (عج) در قرارگاه فتح لشکر 14 امام حسین (ع)، لشکر هشت نجف اشرف، لشکر 25 کربلا و لشکر قمربنی هاشم بودند که سلسله عملیات های مختلفی را انجام دادند.

دست شهید خرازی در عملیات خیبر قطع و در بیمارستان بستری شد او ادامه داد: شهید خرازی پس از قرارگاه فتح دوباره به لشکر امام حسین (ع) بازگشت و فرماندهی لشکر را به عهده گرفت و از همان جا به حاج حسین خط شکن معروف شد و هر کجا که نیاز به خط شکنی داشت از جمله بیت المقدس، آزادی خرمشهر، عملیات والفجر یک، والفجر پنج، خیبر، بدر، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شب بی خوابی شهید خرازی در عملیات بستان / حاج حسین در همه عملیات ها خط شکن بود

3 شب بی خوابی شهید خرازی در عملیات بستان / حاج حسین در همه عملیات ها خط شکن بود