مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-27اقتصادي

تامین هزار هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تامین هزار هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: سهمیه خراسان جنوبی ساخت 40 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در چهار سال آینده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تامین هزار هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: سهمیه خراسان جنوبی ساخت 40 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در چهار سال آینده است.

وحید داعی شنبه شب 7 اسفند در شورای مسکن خراسان جنوبی که با حضور علیرضا انصاری مشاور وزیر کشور در امور زمین و مسکن برگزار شد، اظهار داشت: تکلیف تامین زمین براساس الگوی 25 واحد در هر هکتار در طرح نهضت ملی مسکن، برای خراسان جنوبی تامین 651 هکتار است که به دلیل احداث برخی واحدها با تراکم پایین تر و یا به صورت ویلایی تاکنون هزار هکتار زمین را برای اجرای این طرح تامین کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی یادآور شد: در طرح اقدام ملی مسکن ابتدا سهمیه خراسان جنوبی 2 هزار و 450 واحد ابلاغ شد که با باز شدن سامانه، این سهمیه افزایش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: واجدین شرایط این طرح در خراسان جنوبی پنج هزار و 970 نفر هستند که برای همه این افراد زمین مورد نیاز را تامین کردیم؛ از مجموع پنج هزار و 970 واجدین شرایط طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین هزار هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

تامین هزار هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی