مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 23:172022-02-26اقتصادي

وزن بسته بندی‎ های محصولات براساس عددهای روتین باشد


رییس سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: در بسته بندی‎ ها محصولات باید وزن بندی براساس عددهای روتین باشد و از بسته ‎بندی در وزن های 800 و 900 گرمی به طور جد اجتناب شود.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: در بسته بندی‎ ها محصولات باید وزن بندی براساس عددهای روتین باشد و از بسته ‎بندی در وزن های 800 و 900 گرمی به طور جد اجتناب شود.

عباس تابش ر جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار کرد: حاکمیت در برابر سودجویانی که از جیب مردم ارتزاق کنند خواهد ایستاد و این انتظار وجود دارد که بر واحدهای بسته بندی نیز نظارت دقیق شود.

بیان کرد: در بسته بندی‎ ها باید وزن بندی براساس عددهای روتین باشد و از بسته ‎بندی در وزن های 800 و 900 گرمی به طور جد اجتناب شود.

وی ادامه داد: در کالای پرمصرفی مانند شکر عرضه فله آن دردسر ساز است و به طور حتم باید بسته‏‎بندی لازم انجام شود و واحد بسته بندی کننده باید حق خود را ببرد ولی با این حال در برابر زیاده خواهان و فرصت طلبان هیچگونه اغماض و چشم پوشی نخواهد شد.

رییس سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان عنوان کرد: دنیا به سمت سیستم نظارتی هوشمند رفته که باید با هدف تنظیم بازار این رویه مورد توجه بیشتری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزن بسته بندی‎ های محصولات براساس عددهای روتین باشد

وزن بسته بندی‎ های محصولات براساس عددهای روتین باشد