مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 19:472022-02-26پزشكي

کاهش روند فوتی های کرونا در ساوه


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوهاز کاهش قابل توجه فوتی های کرونا در ساوه با توجه به افزایش واکسیناسون در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه،  محمود کریمی عصر امروز در جلسه مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه افزایش روند واکسیناسیون کاهش قابل توجهی در کنترل مرگ و میر کرونا داشته است، گفت: طبق بررسی آمارهای موجود در پیک فعلی تعداد فوتی های شهرستان 24 مورد بوده است که در مقایسه با پیک قبلی که بالغ بر 202 فوتی ثبت شده بود کاهش چشمگیری را شاهد هستیم.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد 50 درصد از فوتی های پیک فعلی هیچگونه واکسنی دریافت نکرده بودند و فقط 12 درصد از فوتی ها هر سه دز واکسن را تزریق کرده بودند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به اینکه مابقی فوتی های پیک فعلی واکسیناسیون کاملی نداشته و بعضاً یک یا دو دز را دریافت کرده بودند اضافه کرد: میانگین سنی فوتی ها در پیک فعلی 76 سال گزارش شده است که 41 درصد بین 80 تا 89 سال ، 29 درصد 70 تا 79 سال و مابقی بین 50 تا 69 سال سن داشته اند.

وی تصریح کرد: در پیک فعلی همه فوتی ها بالای 53 سال سن دارند و 95 درصد بستری های بدحال فعلی در بخش آی سی یو یا واکسن نزده اند یا تنها یک دز دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روند فوتی های کرونا در ساوه

کاهش روند فوتی های کرونا در ساوه