مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:572022-02-26اقتصادي

پرسنل وظیفه شناس مترو 480 پلاک طلا را به صاحبش بازگرداند


مأمور وظیفه شناس ایستگاه دانشگاه شریف بعد از شنیدن خبر گم کردن بسته طلای یک مسافر، جستجو برای یافتن آن را آغاز کرد و موفق شد با پیداکردن طلاها به مسافر بدحال، - ، عصر روز دوشنبه 2 اسفندماه یکی از همکاران پلیس مترو ایستگاه امام خمینی (ره) با مسئول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف تماس گرفت و از ماجرای گم شدن بسته ای که حاوی طلا با ارزشی حدود 700 میلیون تومان بود خبر داد.

مسافر بعد از آمدن به اتاق پلیس در ایستگاه امام خمینی (ره) به خاطر بد شدن حالش به اورژانس منتقل شده بود و با دادن نشانی ظاهری بسته خواسته بود تا کاری برایش بکنند.

مهدی معصومی مسئول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف، جدا از مسئولیتش به خاطر حس انسان دوستانه و روحیه خدمت رسانی به مردم برای پیداکردن بسته موردنظر به سرعت برای گشت زنی به سکو رفت اگرچه امیدی برای پیدا کردن نداشت اما نمی توانست بی تفاوت باشد.

وی در این خصوص گفت: خود را به سکو ایستگاه رساندم و مشغول کنترل سکو به سمت انتهای آن بودم که متوجه شدم قطار درحال ورود به ایستگاه است.

سریع خودم را به ابتدا سکو و جایی که آسانسور برای خروج مسافران است و تعدادی از دست فروشان حضور داشتند رساندم.

طبق اعلام پلیس طلاها در کیسه زباله مشکی بود و من هم دنبال بسته ای با همین مشخصات بودم که قبل از رسیدن به آسانسور، بروی صندلی که یک مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسنل وظیفه شناس مترو 480 پلاک طلا را به صاحبش بازگرداند

پرسنل وظیفه شناس مترو 480 پلاک طلا را به صاحبش بازگرداند