مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-26اقتصادي

توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر در دستور کار


سرپرست فرمانداری ویژه ملایر سعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر را یکی از اولویت ها برشمرد و گفت: دولت با توسعه 20 هکتاری این شهرک موافقت کرده است.

- به گزارش، حسین فارسی شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح توسعه شهرک مبلمان حاجی آباد ملایر، توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر را یکی از اولویت ها برشمرد و گفت: با توجه به جهانی شدن مبل و منبت ملایر و با پیگیری های انجام شده، دولت با توسعه 20 هکتاری این شهرک موافقت کرد که گامی مؤثر در راستای توسعه این هنر صنعت است.

وی با اشاره به قیمت گذاری زمین های واقع در طرح توسعه این شهرک توسط کارشناسان دادگستری و گلایه مندی تعدادی از کشاورزان نسبت به قیمت گذاری زمین ها، تاکید کرد: با توجه به رهنمودها و تأکید استاندار مبنی بر حمایت از کشاورزان، در واگذاری و قیمت گذاری زمین ها طبق قانون آنچه به نفع کشاورزان است، پیش خواهد رفت.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست کشاورزان مبنی بر تجدید نظر کارشناسی شده روی قیمت گذاری زمین ها، شرکت شهرک های صنعتی استان در اسرع وقت اصلاح و قیمت گذاری دوباره زمین های کشاورزی منطقه را در استان مطرح و بررسی کند و هر آنچه استان تصمیم گرفت، مورد تأیید دو طرف و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر در دستور کار

توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر در دستور کار