مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-26سياسي

کتاب «دشمن شدید» به چاپ نهم رسید/جریان شناسی انحراف در تاریخ


چاپ نهم «دشمن شدید»؛ جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود اثر حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

- خبرگزاری مهر ، چاپ نهم دشمن شدید ؛ جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود اثر حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب نخستین جلد از مجموعه کتاب های دشمن شدید است که با رویکرد تاریخی بصیرت افزا و رصد جریان حق و باطل و دشمن شناسی تدوین و منتشر شده است.

با شناسایی و شناساندن این جریان، ریشه جریانات جاری در سطح بین الملل، منطقه و کشور روشن خواهد شد.

اصل و اساس این پژوهش، برگرفته از تحقیقات و دروس تاریخ استاد معظم حوزه علمیه قم حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب است که به همت محققان ارجمند به شکل کنونی آماده شده است.

فصل اول این کتاب با انبیاء پیش از بنی اسراییل آغاز می شود و بعد از آن به ترتیب تاریخ انبیای اولوالعزم تا پیامبر اسلام با رویکرد ذکر شده بررسی و بیان می شود.

در مورد یکی از علل انحطاط بنی اسراییل در فصل پنجم آمده است: خداوند برای اصلاح این گروه، پی درپی پیامبر می فرستاد و آنان نیز پیامبران خدا را می کشتند! لَقَدْ أَخَذْنَا مِیثَاقَ بَنِیإِسْرَائِیلَ وَ أَرْسَلْنَا إِلَیْهِمْ رُسُلاً کُلَّمَا جَاءهُمْ رَسُولٌ بِمَا لاَ تَهْوَی أَنْفُسُهُمْ فَرِیقًا کَذَّبُواْ وَ فَرِیقًا یَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دشمن شدید» به چاپ نهم رسید/جریان شناسی انحراف در تاریخ

کتاب «دشمن شدید» به چاپ نهم رسید/جریان شناسی انحراف در تاریخ