مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-26ورزشي

رییس جدید هیأت نجات غریق اصفهان مشخص شد


مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان برگزار و شهزاد موحدی با 25 رای به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان صبح امروز با حضور رییس فدراسیون نجات غریق و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

برای ریاست این مجمع شهزاد موحدی و میثم شکیب زاد کاندید شده بودند که شکیب زاد در مجمع انتخاباتی حضور پیدا نکرد و به منزله انصراف در نظر گرفته شد تا موحدی تنها کاندید ریاست این هیأت باشد.

در ادامه شهزاد موحدی به بیان برنامه های خود برای هیأت نجات غریق پرداخت و سپس رأ ی گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان موحدی با 25 رأی از مجموع 26 رأی به عنوان رییس هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین رأی گیری هیأت رییسه هیأت نجات غریق اصفهان برگزار شد و مریم محمودی به عنوان نائب رییس، سعید رجایی به عنوان خزانه دار، محمدمهدی برادران به عنوان خبره ورزشی، علی عرب شریفی به عنوان هیأت رییسه آقا و ماندانا برجیان به عنوان هیأت رییسه خانم انتخاب شدند.

این مجمع اولین مجمع انتخاباتی بعد از تغییر از اساسنامه مجامع انتخاباتی هیأت های ورزشی است که برگزار شد و بجای 5 هیأت شهرستانی 10 هیأت شهرستانی حق رأی داشتند؛ همچنین نمایندگان بسیج، هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیأت نجات غریق اصفهان مشخص شد

رییس جدید هیأت نجات غریق اصفهان مشخص شد