مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-26ورزشي

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه حاصل عدم آمادگی تیم است


سرمربی تیم فوتبال بانوان کرمانشاه گفت: عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک حاصل کم تجربگی و عدم آمادگی تیم بود.

- اظهار کرد: مسابقات فوتبال بانوان در لیگ دسته یک از اوایل بهمن ماه با حضور هشت تیم آغاز شده و تیم فوتبال بانوان کرمانشاه روز سه شنبه 10 اسفند ماه برای انجام ششمین بازی خود به مصاف تیم تام اصفهان خواهد رفت.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان کرمانشاه در پنج بازی قبل چهار باخت و یک پیروزی داشته است که برای ماندن در لیگ به کسب امتیاز از مسابقات پیش رو نیازمند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استان کرمانشاه تصریح کرد: عملکرد ضعیف تیم به دلیل دیر بسته شدن تیم در 2 هفته قبل از شروع بازی ها بود که باعث ناهماهنگی در روند بازی در مقابل تیم های حریف شد که در حال حاضر هرچه پیش تر می رویم شاهد انسجام و هماهنگی بیشتری بین اعضای تیم هستیم.

ایوانی با اشاره به یکی دیگر از عواملی که عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان شده است، بیان کرد: در تیم فوتبال بانوان کرمانشاه به دلیل داشتن یک رده سنی نوجوان و پایین بودن سن و تجربه متحمل چهار باخت در رقابت های لیگ دست یک شدیم.

وی ادامه داد: به دلیل کم تجربگی بازیکنان، عدم حضور در رقابت های مختلف، وجود بازیکنان تیم ملی در تیم های مقابل و برزو مشکلاتی مانند گاز گرفتگی که در شب قبل ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه حاصل عدم آمادگی تیم است

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بانوان کرمانشاه حاصل عدم آمادگی تیم است