مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-26پزشكي

تعداد شهرستان های با وضعیت قرمز کرونایی در استان بوشهر کاهش یافت


در حالی که پیش از این نیمی از نقاط استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند، در حال حاضر تنها سه شهرستان در وضعیت قرمز هستند.

- بوشهر- شهرستان های دشتی، کنگان و گناوه در شرایط زرد کرونایی، شهرستان های بوشهر، دشتستان، جم و دیر در وضعیت نارنجی و سه شهرستان تنگستان، دیلم و عسلویه در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که پیش از این نیمی از نقاط استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند، در حال حاضر تنها سه شهرستان در وضعیت قرمز هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت شهرستان های تنگستان، دیلم و عسلویه در وضعیت قرمز و پرخطر کرونایی قرار دارند.

حسن ملکی زاده با اشاره به رنگ بندی جدید کرونا از هفتم اسفندماه افزود: سه شهرستان استان بوشهر قرمز و چهار شهرستان نارنجی و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: شهرستان های بوشهر، جم، دشتستان و دیر در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان های دشتی، کنگان و گناوه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شهرستان های با وضعیت قرمز کرونایی در استان بوشهر کاهش یافت

تعداد شهرستان های با وضعیت قرمز کرونایی در استان بوشهر کاهش یافت