مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 23:172022-02-25بين الملل

آمادگی اسلواکی برای کمک به خروج ایرانیان مقیم اوکراین از این کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ادامه رایزنی های تلفنی خود با برخی وزرای امور خارجه کشور های همسایه اوکراین، - وزیر خارجه اسلواکی در تماس تلفنی همتای ایرانی از آمادگی این کشور برای همکاری و مساعدت به شهروندان ایرانی جهت خروج از اوکراین از طریق مرز های اسلواکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ادامه رایزنی های تلفنی خود با برخی وزرای امور خارجه کشور های همسایه اوکراین، با ایوان کورکوک وزیر امور خارجه اسلواکی گفتگو کرد و در خصوص وضعیت ایرانیان مقیم اوکراین، روابط دوجانبه و مسائل بین المللی مورد اهتمام مشترک تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روابط خوب دو کشور و همکاری های مطلوبی که در زمینه های مختلف بین تهران و براتیسلاوا وجود دارد، اظهار داشت: آمادگی داریم تا همکاری های دو کشور را در تمامی زمینه ها گسترش دهیم.

امیرعبداللهیان در خصوص تشدید بحران در اوکراین گفت: امیدواریم این بحران از مسیر سیاسی و به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: جمعی از اتباع ایرانی مقیم اوکراین برای خروج از این کشور اقدام کرده اند و ما از دولت اسلواکی می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اسلواکی برای کمک به خروج ایرانیان مقیم اوکراین از این کشور

آمادگی اسلواکی برای کمک به خروج ایرانیان مقیم اوکراین از این کشور