مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:422022-02-25سياسي

اوکراین آینه اعتماد به غرب است/ پشت پرده مذاکرات وین صهیونیست ها هستند


اوکراین آینه اعتماد به غرب در زمینه سازش کاری و عقب نشینی در برابر آمریکا و اروپا است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: پشت پرده مذاکرات وین صهیونیست ها هستند و طرف های اروپایی و آمریکایی که پشت میز مذاکره حضور می یابند، هیچ اختیاری از خود ندارند.

 وی افزود: آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند در مذاکرات توپی که اکنون در زمین آنها افتاده را جای دیگری پاس داده بدهند، بنابراین به جنگ رسانه ای روی آوردند تا نزد افکار عمومی وانمود کنند که طرف ایرانی حاضر به مذاکره نیست.

 وی با بیان اینکه تمام هدف اروپایی ها و آمریکایی ها کشاندن مذاکرات به سمت شرطی کردن آن است، افزود: آنها در مذاکرات تنها حرف می زنند و چون اختیاری از خود ندارند نمی توانند پای تعهدات را امضا کنند،به این ترتیب مذاکرات کند پیش می رود.

 امام جمعه پل دختر گفت: حرف بزرگان جمهوری اسلامی از جمله مقام معظم رهبری ،رییس جمهور محبوب و تیم دیپلماسی انقلاب اسلامی این است که اقتصاد، معیشت و سفره مردم را در بحث مذاکرات شرطی نمی کنند و این باید به گوش غربی ها و آمریکایی ها برسد.

 وی افزود: ملت بابصیرت ایران اسلامی در طول دوران انقلاب در مقابل هیچ زورگویی کرنش نکردند و امروز به عینه می بینیم که اوکراین که از سه دهه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین آینه اعتماد به غرب است/ پشت پرده مذاکرات وین صهیونیست ها هستند

اوکراین آینه اعتماد به غرب است/ پشت پرده مذاکرات وین صهیونیست ها هستند