مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-25سياسي

صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی تجلیل شدند


مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و کشوری در تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امام جمعه تبریز در این مراسم با بیان اینکه نقش صادرات در رشد اقتصادی کشورها بر همگان آشکار است، اظهار کرد: دولت و صادرکنندگان باید برای قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت دست در دست هم قرار دهند و صادرکنندگان نیز باید همت والایی در این زمینه داشته باشند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم خاطرنشان کرد: افزایش ثروت و رشد اشتغال می تواند به مصرف و رفاه کشور نیز تبدیل شود تا معیشت را به ملت آسان تر کند.

وی با بیان اینکه صادرات همواره جزو موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، افزود: دولت وظیفه دارد به صادرات و رشد آن کمک کند و انتظار داریم که در آینده صادرات ما رشد متناسبی داشته باشد و ما باید خودمان را از درآمد نفت بی نیاز کنیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه یکی از بزرگترین بلیات جامعه وابستگی اقتصاد به نفت است، خاطرنشان کرد: ما باید به جایی برسیم که اگر روزی به خاطر اقتضائات سیاسی و اقتصادی دنیا بخواهیم صادرات مان را به مدت 15 روز تعطیل کنیم، بتوانیم کشور را به راحتی اداره کنیم.

وی بر حمایت کامل و جامع دولت از صادرات و صادرکننده تاکید کرد و گفت: باید با ترویج فرهنگ مصرف کالای تولید داخل به اقتصاد کشور کمک کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی تجلیل شدند

صادرکنندگان نمونه آذربایجان شرقی تجلیل شدند