مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-25سياسي

بنیاد برکت الگوی اشتغالزایی و کارآفرینی است


امام جمعه اصفهان با تأکید بر لزوم الگوگیری از طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت، گفت: بنیاد برکت الگوی اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور بوده و تاکنون فعالیت های چشمگیری در تمامی حوزه ها داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، در دیدار مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: بنیاد برکت بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی برای مردم قدم برمی دارد.

وی با تأکید بر لزوم الگوگیری از طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت الگوی اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور بوده و تاکنون فعالیت های چشمگیری در تمامی حوزه ها داشته است.

طباطبایی نژاد ادامه داد: امیدوار هستیم دیگران هم از اشتغالزایی بنیاد برکت الگو بگیرند و کارهای خوبی در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

امام جمعه اصفهان در ادامه گفت: بدون شک اگر از تولیدکننده حمایت شود و عرضه افزایش یابد، با کاهش قیمت و افزایش کیفیت تولید، از مصرف کننده حمایت می شود.

وی همچنین بیان کرد: به جای ایجاد اشتغال انفرادی و پرداخت وام به افراد کارگاه هایی احداث شود تا کارهای تولیدی به صورت گروهی انجام شود و به این صورت بهره وری افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت الگوی اشتغالزایی و کارآفرینی است

بنیاد برکت الگوی اشتغالزایی و کارآفرینی است