مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 20:122022-02-24سياسي

تفاهم نامه بنیاد شهید لرستان با جهاد دانشگاهی منعقد شد


مدیرکل بنیاد شهید لرستان از انعقاد تفاهم نامه مشترک این بنیاد با جهادانشگاهی استان در راستای اجرای فعالیت های مشترک فرهنگی، پژوهشی و رسانه ای خبر داد.

- محمود زرین جویی در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان، با اشاره به اینکه تمام دستگاه ها در حوزه ترویج فرهنگ ایثار جهاد و شهادت تکلیف دارند، اظهار کرد: راهبرد بنیاد شهید استفاده کردن از تمام ظرفیت ها است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید با افضل ترین افراد در ارتباط است، ادامه داد: استارت انقلاب اسلامی ایران از سال 42 زده شد و امام راحل(ره) در آن زمان فرمودند: سربازان من در گهواره هستند، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید و دست استکبار از سرمایه های مملکت کوتاه شد و همین امر سبب ایجاد 8 سال دفاع مقدس بود ولی با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب هر روز شاهد افتدار و سربلندی نظام اسلامی هستیم.

زرین جویی با اشاره به اینکه در بنیاد شهید کارهای بزرگی انجام می شود و حوزه اطلاع رسانی و انعکاس آن باید تقویت شود، افزود: کارهای بزرگی انجام شده ولی منتشر نشده و همین امر رسالت ما را در جهاد تبیین بیشتر می کند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان از انعقاد تفاهمنامه مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاددانشگاهی لرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه بنیاد شهید لرستان با جهاد دانشگاهی منعقد شد

تفاهم نامه بنیاد شهید لرستان با جهاد دانشگاهی منعقد شد