مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-24ورزشي

استان البرز قطب گلف کشور می شود


در حال رایزنی جهت احداث بزرگترین زمین گلف کشور در چهارباغ هستیم که اگر این امر تحقق یابد بدون شک استان البرز قطب گلف کشور خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس هیات گلف استان البرز گفت: در حال رایزنی جهت احداث بزرگترین زمین گلف کشور در چهارباغ هستیم که اگر این امر تحقق یابد بدون شک استان البرز قطب گلف کشور خواهد شد.

رضا عباس زاده در گفت و گو با ایسنا گفت: تیم گلف استان البرز برای اولین بار توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات گلف کشور را به دست بیاورد.

عباس زاده افزود: با توجه به اینکه این ورزش در استان از داشتن آکادمی و خانه گلف محروم است اما با وجود استعدادهای خوبی که در این رشته در استان وجود دارد تیم گلف با اقتدار کامل توانست در بخش انفرادی به مقام اول و در بخش تیمی نایب قهرمان مسابقات کشوری شود.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با فدراسیون گلف تیم بزرگسالان و جوانان تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در لیگ گلف کشور در مجموعه انقلاب تهران پیگیری می کند.

این مسئول با اشاره به وجود بزرگترین زمین مینی گلف کشور در کرج گفت: یکی از خاستگاه های ورزش گلف در مدارس است، طبق هماهنگی های صورت گرفته در صورت بازگشایی مدارس از سال آینده کمیته استعدادیابی هیات گلف در مدارس مستقر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان البرز قطب گلف کشور می شود

استان البرز قطب گلف کشور می شود