مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-24سياسي

حمایت و تولید یک فیلم با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در استان ها


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر سال یک فیلم سینمایی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در هر استان تولید می شود و در ساخت آن حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به این مهم و نامگذاری معابر به نام شهیدان توجه جدی داشته باشند.

قاضی زاده هاشمی با اظهار اینکه نرخ فرزندان شهدا و ایثارگر فاقد مسکن از متوسط جامعه بالاتر است، افزود: به رغم آنکه قوانین خوبی برای اشتغال و استخدام فرزندان شهیدان و جانبازان وجود دارد ولی در اجرای مجوز با مشکلاتی روبرو هستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اشتغال را مطالبه جدی از بنیاد شهید بیان کرد و گفت: 17 هزار نیروی انسانی از جامعه فرزندان شهدا و ایثارگر باید در دستگاه های مختلف جذب شود که با مشکل ردیف استخدامی روبرو هستیم.

وی متوسط سن والدین شهدا را 80 سال و همسران و جانبازان را 60 سال ذکر کرد و گفت: در حوزه درمان به رغم آنکه که بودجه دولتی وجود دارد اما اعتبارات کافی نیست و نیازمند کمک و حمایت بیمه ها هستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور با اشاره به بدهی بیش از 14 هزار میلیارد تومانی بنیاد به دستگاه های مختلف گفت: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار نیز هر سال یک فیلم سینمایی در هر استان ساخته و تولید می شود و 30 درصد هزینه ساخت فیلم را تقبل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و تولید یک فیلم با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در استان ها

حمایت و تولید یک فیلم با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در استان ها