مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-24سياسي

وعده اشتغال به معتادین بهبودیافته


استاندار سمنان با اشاره به اهمیت کار و اشتغال و نقش آن در عدم بازگشت معتادین بهبودیافته به مصرف دوباره موادمخدر وعده داد: برای هر معتادینی که موفق به ترک اعتیاد شود زمینه اشتغال برای وی فراهم شود.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پنج شنبه 5 اسفند 1400 در نشست تخصصی قضات و فعالان امر مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: ضرورت دارد تا در شرایط فعلی، به سمت کار و اقدامات موثر فرهنگی در بحث مبارزه با مواد مخدر به منظور کاهش تقاضا و آسیب ها گام برداریم.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه مقابله با تهاجم ها امروز تکلیف همه ماست، اظهار کرد: در بحث تهاجم نظامی، حمله به مرزهاست، اما در تهاجم فرهنگی حمله به مغزها انجام می شود و هیچ حد و مرزی ندارد فلذا باید بسیار هوشیار باشیم.

این عضو ارشد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ما برای تحقق موفقیت در بحث اعتیاد و مواد مخدر، باید به دنبال کاهش تقاضا در بحث مواد مخدر باشیم.

هاشمی افزود: مدیریت در بحث مواد مخدر باید اجتماعی شده و از مبدا، خانواده ها، مدارس و محله ها در دستور کار قرار گیرد و همه خود را در برابر این آسیب اجتماعی مکلف بدانند.

وی تصریح کرد: یک جوان در جامعه به صورت تدریجی به دام اعتیاد گرفتار می شود که مراقبت در حوزه خانواده امری ضروری است و در این زمینه خانواده ها باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده اشتغال به معتادین بهبودیافته

وعده اشتغال به معتادین بهبودیافته