مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-24اقتصادي

استادیومی در تربت جام که 14 سال معطل اعتبار است


رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: استادیوم 5000 نفری در این شهرستان مدت 14 سال تنها با 30 درصد رشد فیزیکی به دلیل عدم اعتبار راکد باقی مانده است.

- محسن سپهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشابه این استادیوم در استان برای پنج شهرستان در نظر گرفته شد که تنها این شهرستان موفق به احداث نشده، اگر چنانچه با همان طرح و نقشه که برای سایر مناطق اجرا شده برآورد هزینه شود این فضا برای تکمیل شدن نیازمند بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار است.

وی ادامه داد: سال 1395 چمن این استادیوم در حادثه آتش سوزی کامل از بین رفت و دیگر هیچ اعتباری اختصاص نیافت، سال گذشته در یک فاز آن محوطه سازی و ساخت چند سکوی معمولی انجام شد اما هنوز برای استفاده نیازمند چمن و روشنایی است.

سپهری بیان کرد: با توجه به نیاز مردم به ویژه جوانان به ورزش و فضاهای ورزشی متاسفانه در این حوزه اعتبارات بسیار کم و ناچیز است، یک ورزشکار برای تمرین و برگزاری مسابقات به فضای خاصی نیاز دارد که ملزم به حمایت مالی است.

وی با اشاره به فعالیت 15 هزار نفر ورزشکار در تربت جام، خاطرنشان کرد: از این تعداد 5000 نفر ورزشکار سازمان یافته و 10 هزار نفر سازمان نیافته هستند که از 41 فضای ورزشی شامل چهار باشگاه ورزشی بانوان، چهار باشگاه اختصاصی آقایان و 33 فضای ورزشی مشترک در شهرستان استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیومی در تربت جام که 14 سال معطل اعتبار است

استادیومی در تربت جام که 14 سال معطل اعتبار است