مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-24اقتصادي

سرمایه گذاران و کارآفرینان نباید پشت درها معطل شوند


سرپرست فرمانداری اسدآباد با تاکید بر شناسایی موانع و نقاط کور سرمایه گذاری در شهرستان،گفت: با ایجاد موانع بر سر راه سرمایه گذاران تولید و کارآفرینی را فراری ندهیم، - سرمایه گذاران و کارآفرینان نباید پشت درها معطل بمانند.

حسین علی شرکایی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم و استاندار همدان اشتغال و تولید بوده و دولت سیزدهم به دنبال تحول و نوآوری است و باید مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان این امر را در راس برنامه ریزی های خود قرار داده و به این سمت وسو حرکت کنند.

وی تولید را لازمه اشتغال دانست و افزود:با جذب کارآفرینان و سرمایه گذاران تولید رونق گرفته و اشتغال و کسب و کار منطقه بهبود می یابد پس باید مسئولین به استقبال سرمایه گذاران بروند و برای آنها فرش قرمز پهن کنند.

شرکایی در ادامه از تحقق 107 درصدی سهمیه اشتغال امسال این شهرستان خبر داد و گفت:سهمیه اشتغال سال 1400 در این شهرستان 1407 نفر بوده که تا به امروز 1519 نفر در سامانه رصد ثبت و 107 درصد این سهمیه محقق شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 330 نفر برای اولین بار در شهرستان بیمه تأمین اجتماعی شده اند.

شرکایی در بخش دیگری به توسعه و ترویج آموزش مبل و منبت شهرستان اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت مبل و منبت یک استراتژی مهم برای استان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران و کارآفرینان نباید پشت درها معطل شوند

سرمایه گذاران و کارآفرینان نباید پشت درها معطل شوند