مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-24سياسي

پایان مسابقات قرآن ویژه طلاب علوم دینی در عراق


نخستین دوره مسابقات حفظ و تلاوت قرآن ویژه طلاب علوم دینی به همت مؤسسه قرآن آستان عباسی شعبه نجف اشرف با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- ، 80 طلاب علوم دینی از عراق و کشورهای مختلف جهان، در این مسابقات به رقابت پرداختند.

آیین اختتامیه این مسابقات دیروز، چهارم اسفندماه با حضور عباس رشید الموسوی ، عضو شورای اداری آستان عباسی و جمعی از شخصیت های دینی و دانشگاهی و طلاب علوم دینی در سالن اجتماعات کتابخانه امام خویی (قدس سره) نجف اشرف برگزار شد.

سید مهند المیالی، مدیر مؤسسه قرآن آستان عباسی شعبه نجف در این باره گفت: در این مسابقات طلاب مراحل مختلف حوزوی مشارکت داشتند که با نظارت یک کمیته داوری متخصص در دو رشته حفظ و تلاوت قرآن به رقابت پرداختند.

وی افزود: 40 متسابق در دو بخش حفظ و تلاوت به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند که در نهایت حسام علاء جبار ، مصطفی محمد عبد و علی أکبر محمد رسول در رشته تلاوت رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ 10 جز قرآن نیز علیرضا غلام دانش ، سیّد الجوادین علی حسون ، و حسین صفدر میر حسین حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در پایان این مراسم به نفرات برتر این مسابقات هدایا و لوح های تقدیر اهدا شد و اساتید داور نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات قرآن ویژه طلاب علوم دینی در عراق

پایان مسابقات قرآن ویژه طلاب علوم دینی در عراق