مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-24سياسي

نظارت مهندسان بر ساخت و سازها بیشتر شود


استاندار کرمانشاه بر لزوم نظارت موثر بر ساخت و سازها با رویکرد قانون مداری، تعهد و عمل به استانداردها و بهره مندی از دانش و علم روز تأکید کرد و گفت: - سازمان نظام مهندسی باید در زمینه ایجاد منظر و سیمای زیبای شهری نقش آفرینی موثر داشته باشد و گسترش فعالیت های آموزشی ویژه ناظرین را در اولویت قرار دهد.

بهمن امیری مقدم به مناسبت روز مهندس در نشست با رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: مهندسان توانمند، متعهد و کوشا با قانون مداری، ضابطه پذیری، تعهد و عمل به استانداردها می توانند به پشتوانه دانش علمی در بهبود کیفیت ساخت و سازها در ابعاد مختلف نقش آفرینی موثر داشته باشند.

استاندار کرمانشاه انجام مطلوب وظایف و رسالت مهم سازمان نظام مهندسی و تلاشگران این عرصه را در صنعت ساخت و ساز موجب بهبود کیفیت، ایمنی و استحکام ساختمان ها دانست و گفت: نظارت دقیق، مستمر و حضور موثر اعضای سازمان در فرآیند ساخت و ساز باید به صورت ویژه بررسی شود و طبعاً اگر نظارت ها بر حوزه ساخت و ساز بیشتر شود باید در آینده شاهد بهبود کیفیت ساختمان ها در استان باشیم.

امیری مقدم ضمن تأکید بر لزوم تعامل موثر و سازنده شهرداری ها و سازمان نظام مهندسی برای ارتقای کیفیت پروژه ها گفت: زیباسازی سیما، منظر و مبلمان شهری منوط به هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مهندسان بر ساخت و سازها بیشتر شود

نظارت مهندسان بر ساخت و سازها بیشتر شود