مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-24سياسي

شهردار زاهدان از برنامه ویژه شهرداری برای ایام نوروز خبر داد


شهردار زاهدان در نشست ستاد استقبال از بهار گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، شهرداری زاهدان با بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت ها خود در ایام نوروز به شهر جلوه خاصی خواهد داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان در نشست ستاد استقبال از بهار گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، شهرداری زاهدان با بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت ها خود در ایام نوروز به شهر جلوه خاصی خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- براهویی برنامه های ستاد استقبال از بهار را مهم ارزیابی نمود و تصریح کرد: برنامه های ستاد استقبال از بهار به جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و جذب گردشگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، می بایست مناطق پنجگانه و سازمانها مربوطه این برنامه ها را با همکاری و هماهنگی بین بخشی، بصورت ویژه ای در دستور کار خود قرار دهند.

وی بازسازی و نصب المان های نوروزی، خط کشی معابر و نصب علائم ایجاد و بهسازی سرویس های بهداشتی، ترمیم نوارهای حفاری، برپایی جشنواره ها و شب شعر، تنظیف مبادی ورودی، اماده سازی و تجهیز امکانات رفاهی، حذف زوائد بصری، رنگ آمیزی جداول و مبلمانهای شهری، لکه گیری آسفالتها، آماده سازی پایانه مسافربری، سرویس دهی مسافران نوروزی، بازسازی و بهسازی علائم ترافیکی، کاشت گل و گیاه، آذین بندی و نصب پارچه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زاهدان از برنامه ویژه شهرداری برای ایام نوروز خبر داد

شهردار زاهدان از برنامه ویژه شهرداری برای ایام نوروز خبر داد