مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:372022-02-23سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با غارتگران شن و ماسه در گیلان


رییس کل دادگستری گیلان از برخورد قاطع دستگاه قضایی با غارتگران شن و ماسه و مسببین تخریب 40 هکتار اراضی کشاورزی منطقه «کیسم» آستانه اشرفیه خبر داد.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان امروز چهارشنبه به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی از یک شرکت شن و ماسه در شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد.

وی با اشاره به گزارشات و شکایات مردمی فراوانی که از این شرکت شن و ماسه واصل شده است اظهار داشت: این شرکت تخلفات فراوانی از قبیل تصرفات بستر رودخانه، تغییر کاربری های فراوان و برداشت غیر مجاز شن و ماسه به عمق وسیع و گستره انجام داده است که منجر به تخریب 40 هکتار اراضی کشاورزی منطقه شده و پرونده های قضایی فراوانی در این خصوص در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاریخ مجوز این شرکت به اتمام رسیده است تصریح کرد: این شرکت از این پس حق هیچ گونه بهره برداری و فعالیتی ندارد و با وجود اینکه پیش از این نیز مشمول نظارت قضایی بوده است لذا تمام اقدامات پیشین وی نیز خلاف قانون بوده و باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

رییس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در بستر قانون و بر مبنای عدالت با فرد متخلف برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: تمام مدیران دستگاه های متولی از جمله آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، امور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با غارتگران شن و ماسه در گیلان

برخورد قاطع دستگاه قضایی با غارتگران شن و ماسه در گیلان